Головна » 2012 » Березень » 2 » Відповідь Управлінню ДСБЕЗ УМВС України в Івано-Франківській області 10331/4/1-11
13:44
Відповідь Управлінню ДСБЕЗ УМВС України в Івано-Франківській області 10331/4/1-11
запрос

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
УМВС УКРАЇНИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ БОРОТЬБИ З ЕКОНОМІЧНОЮ
   злочинністю
   вуя. Академіка Сахарова,15, м. Івано-Франківськ, 76018
тел.(03422) 95Л62. факс (0342) 75-06-46
На виконання доручення Прем'єр-міністра України Азарова М. Я., від 04.03.2011 року № 10331/4/1-11 до протокольного рішення від 22.02.2011 року за результатами засідання комітету з економічних реформ під головуванням Президента України Януковича В. Ф. та постанови міжвідомчої наради з питань додержання законодавства у сфері державних закупівель від 26.11.2010 № 07/1-1311-10 Управлінням ДСБЕЗ УМВС України в Івано-Франківській області проводиться перевірка використання державних коштів.
В зв'язку з вищенаведеним та на підставі п. п. 17, 24 ст. 11 Закону України "Про міліцію", п. 7 ст. 5 та ст. 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 05.07.1993 № 510 "Цро затвердження Положення "Про Державну службу боротьби з економічною злочинністю" прошу Вас надати завірені світлокопії документів, що підтверджують отримання та використання бюджетних коштів видшених на закупівлю товарів, робіт та послуг в 2011 ропі із проведенням процедури закупівлі і без такої, із вказанням об'єкта використання передбаченої, виділеної суми та отримувача коштів.
З повагою   
Начальник Управління       Бобик

______________________

ответ

Начальнику

Управління державної служби боротьби

                                                                                             з економічною злочинністю

                                                                                              С.І. Бобику

               

Нами отримано за підписом заступника начальника управління Я.Я.Мороз лист  про перевірку використання державних коштів. В даному листі Я.Я.Мороз, посилаючись на п.п. 17, 24 ст.11 Закону України «Про міліцію» та п.7 ст.5 та ст.7  ПКМ України від 05.07.1993 № 510, просить надати завірені копії документів, що підтверджують отримання та використання бюджетних коштів, виділених на закупівлю товарів, робіт, та послуг в 2011 році.

Уважно ознайомившись зі змістом зазначеного листа, повідомляємо наступне:

Згідно з ст. 9 Закону України «Про оперативно-розшукову діяльність» у кожному випадку наявності підстав для проведення оперативно-розшукової діяльності заводиться оперативно-розшукова справа.

При цьому стаття 8 даного Закону (Права підрозділів, які здійснюють оперативно-розшукову діяльність) передбачає, що оперативним підрозділам для виконання завдань оперативно-розшукової діяльності необхідна наявність підстав передбачених статтею 6 цього Закону, а саме:

1) наявність достатньої інформації, одержаної в установленому законом порядку, що потребує перевірки за допомогою оперативно-розшукових заходів і засобів, про:

- злочини, що готуються або вчинені невстановленими особами;

- осіб, які готують або вчинили злочин;

- осіб, які переховуються від органів розслідування, суду або ухиляються від відбування кримінального покарання;

- осіб безвісно відсутніх;

- розвідувально-підривну діяльність спецслужб іноземних держав, організацій та окремих осіб проти України;

- реальну загрозу життю, здоров'ю, житлу, майну працівників суду і правоохоронних органів у зв'язку з їх службовою діяльністю, а також особам, які беруть участь у кримінальному судочинстві, членам їх сімей та близьким родичам, з метою створення необхідних умов для належного відправлення правосуддя; співробітників розвідувальних органів України у зв'язку із службовою діяльністю цих осіб, їх близьких родичів, а також осіб, які конфіденційно співробітничають або співробітничали з розвідувальними органами України, та членів їх сімей з метою належного здійснення розвідувальної діяльності;

2) запити повноважних державних органів, установ та організацій про перевірку осіб у зв'язку з їх допуском до державної таємниці і до роботи з ядерними матеріалами та на ядерних установках;

3) потреба в отриманні розвідувальної інформації в інтересах безпеки суспільства і держави;

4) наявність узагальнених матеріалів центрального органу виконавчої влади із спеціальним статусом з питань фінансового моніторингу, отриманих в установленому законом порядку.

Зазначені підстави можуть міститися в заявах, повідомленнях громадян, посадових осіб, громадських організацій, засобів масової інформації, у письмових дорученнях і постановах слідчого, вказівках прокурора, ухвалах суду в кримінальних справах, що знаходяться в його провадженні, матеріалах органів дізнання, інших правоохоронних органів, у запитах і повідомленнях правоохоронних органів інших держав та міжнародних правоохоронних організацій, а також запитах повноважних державних органів, установ та організацій, визначених Кабінетом Міністрів України, про перевірку осіб у зв'язку з їх допуском до державної таємниці і до роботи з ядерними матеріалами та на ядерних установках.

Забороняється приймати рішення про проведення оперативно-розшукових заходів при відсутності підстав, передбачених у цій статті.

В пункті 4 статті 8 Закону України «Про оперативно-розшукову діяльність» зазначається, що оперативним підрозділам для виконання завдань оперативно-розшукової діяльності при наявності передбачених статтею 6 цього Закону підстав надається право витребувати, збирати і вивчати документи та дані, що характеризують діяльність підприємств, установ, організацій. Але для такого витребування необхідна наявність підстав, передбачених статтею 6 Закону, і повинна бути заведена відповідно до статті 9 Закону оперативно-розшукова справа.

У Вашому запиті відсутні посилання на відкриту оперативно-розшукову справу і не вказана жодна з підстав, передбачених ст. 6 Закону.

Пунктом 17 статті 11 Закону України «Про міліцію» міліції надається право одержувати безперешкодно і безплатно від підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та об'єднань громадян на письмовий запит відомості (в тому числі й ті, що становлять комерційну та банківську таємницю), необхідні у справах про злочини, що знаходяться у провадженні міліції.

В п. 24 ст. 11 Закону України "Про міліцію" регламентоване витребування оригіналів документів, що свідчать про правопорушення (ніяких інших) за рішенням суду, і виготовлення копій таких документів за рахунок відповідного органу міліції. При цьому документи витребовуються і вивчаються при проведенні перевірок за місцезнаходженням підприємства, з пред'явленням відповідних документів, на підставі яких може бути здійснений допуск до проведення перевірки.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень і спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
З огляду на викладене, у задоволенні вимог, що містяться у Вашому запиті, відмовляємо, оскільки вони не відповідають чинному законодавству України.

Також наголошуємо, що наші дії не є перешкоджанням правоохоронним органам в здійсненні своїх функціональних обов’язків, а мають на меті привести наші взаємовідносини в рамки діючого законодавства.

Тому просимо надати роз’яснення про правові підстави витребування копій документів.

 

            З повагою.

Переглядів: 3520 | Додав: ondifua | Рейтинг: 5.0/1